среда, 25 февраля 2015 г.

Модуль 9. РЕФЛЕКСІЯ

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :
- мені легко було зрозуміти як організувати і спрямувати роботу учнів з низьким рівнем знань та заохотити їх для отримання позитивної оцінки;
-мені було досить важко сприйняти думку про те, що треба готувати такі легкі, з точки зору, сильного учня завдання;
- мені цікаво було поставити себе на місце учня з особливим підходом до знань;
- мені було проблемно поставити себе на місце, на мою думку, не досить вимогливого вчителя;
- дуже цікаво, які метаморфози чекають на моє бачення себе як вчителя, далі!!!
Цікаво, це досить великий плюс в такій роботі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий