Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- мені було легко зпрогнозувати ті підводні камені в проекті, які заважатимуть слабким учням повністю осягти завдання. Тому я навчилась робити завдання більш прозорими;
- мені було важко розбити завдання приоцінювання на окремі рівнозначні елементи. Але. зробивши це, я навчилась доцільно користуватись коефіцієнтом оцінювання для індивідуально-орієнтованого підходу в навчанні;
- мені було цікаво розглядати інструменти оцінювання як засоби мотивації учнів різних рівнів розвитку;
- мені сподобалось користуватись різними засобами оцінювання для поглиблення знань із вказаної теми та формування навичок учнів.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ ПОДАЛЬШОЇ ЦІКАВОЇ РОБОТИ!!!
- мені було легко зпрогнозувати ті підводні камені в проекті, які заважатимуть слабким учням повністю осягти завдання. Тому я навчилась робити завдання більш прозорими;
- мені було важко розбити завдання приоцінювання на окремі рівнозначні елементи. Але. зробивши це, я навчилась доцільно користуватись коефіцієнтом оцінювання для індивідуально-орієнтованого підходу в навчанні;
- мені було цікаво розглядати інструменти оцінювання як засоби мотивації учнів різних рівнів розвитку;
- мені сподобалось користуватись різними засобами оцінювання для поглиблення знань із вказаної теми та формування навичок учнів.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ ПОДАЛЬШОЇ ЦІКАВОЇ РОБОТИ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий