среда, 25 февраля 2015 г.

Модуль 8. РЕФЛЕКСІЯ

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- мені було легко зпрогнозувати ті підводні камені в проекті, які заважатимуть слабким учням повністю осягти завдання. Тому я навчилась робити завдання більш прозорими;
- мені було важко розбити завдання приоцінювання на окремі рівнозначні елементи. Але. зробивши це, я навчилась доцільно користуватись коефіцієнтом оцінювання для індивідуально-орієнтованого підходу в навчанні;
- мені було цікаво розглядати інструменти оцінювання як засоби мотивації учнів різних рівнів розвитку;
- мені сподобалось користуватись різними засобами оцінювання для поглиблення знань із вказаної теми  та формування навичок учнів.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ ПОДАЛЬШОЇ ЦІКАВОЇ РОБОТИ!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий