Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- надати їм достовірну інформацію;
- навчити їх критично осмислювати джерельну базу свого дослідження;
-розширити їх пізнання новими ідеями та напрямками діяльності.
НАЙЦІКАВІШИМ сьогодні було ознайомитись з методами перевірки достовірності сайтів. Найважчим - реально навчитись їх оцінювати.
Я оновила свої знання з авторського права.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ НА НАСТУПНЕ ЗАНЯТТЯ! МОЖЕ ЦЕ БУДЕ ВЕЛИЧЕЗНИЙ ПОСТУП У МОЇХ ІДЕЯХ ПРО ПРОЕКТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАННЯ!
- надати їм достовірну інформацію;
- навчити їх критично осмислювати джерельну базу свого дослідження;
-розширити їх пізнання новими ідеями та напрямками діяльності.
НАЙЦІКАВІШИМ сьогодні було ознайомитись з методами перевірки достовірності сайтів. Найважчим - реально навчитись їх оцінювати.
Я оновила свої знання з авторського права.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ НА НАСТУПНЕ ЗАНЯТТЯ! МОЖЕ ЦЕ БУДЕ ВЕЛИЧЕЗНИЙ ПОСТУП У МОЇХ ІДЕЯХ ПРО ПРОЕКТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАННЯ!
Намагайтеся не перераховувати, що ми робимо на модулі (про це всі знають), а більше записуйте свої враження від зробленого. Починайте свої записи з фраз "Я навчилася...", "Мені сподобалося...", "Мені не сподобалося...", "Мені було важко/легко ..." і т.д. Попробуйте і у Вас все вийде!
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить