понедельник, 23 февраля 2015 г.

Модуль 5. РЕФЛЕКСІЯ

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- надати їм достовірну інформацію;
- навчити їх критично осмислювати джерельну базу свого дослідження;
-розширити їх пізнання новими ідеями та напрямками діяльності.
НАЙЦІКАВІШИМ сьогодні було ознайомитись з методами перевірки достовірності сайтів. Найважчим - реально навчитись їх оцінювати.
Я оновила свої знання з авторського права.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ  НА НАСТУПНЕ ЗАНЯТТЯ!  МОЖЕ ЦЕ БУДЕ  ВЕЛИЧЕЗНИЙ ПОСТУП У МОЇХ ІДЕЯХ ПРО ПРОЕКТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАННЯ!

2 комментария:

  1. Намагайтеся не перераховувати, що ми робимо на модулі (про це всі знають), а більше записуйте свої враження від зробленого. Починайте свої записи з фраз "Я навчилася...", "Мені сподобалося...", "Мені не сподобалося...", "Мені було важко/легко ..." і т.д. Попробуйте і у Вас все вийде!

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить